Vývoj a podoba kariérních stránek


Všem, kteří mají v plánu redesign nebo úplně nový vzhled kariérních stránek a nechtějí jen kopírovat konkurenci, doporučuji vyzkoušet poměrně novou techniku Design sprint.

Díky kterému jsme vytvořili tým složený z UX designérů, marketérů a product ownera (to jsem byla já), zavřeli jsme se spolu na 5 dní v zasedačce a vymýšleli, diskutovali a hádali se, jak by nové stránky měly vypadat.

Za 5 dní jsme byli schopní dát dohromady prototyp, který se skládal z kombinací těch nejlepších návrhů, a dokonce ho i otestovali, a to jak na našich zaměstnancích, tak i na lidech, kteří naši společnost vůbec neznají. 
Díky tomu jsme si ověřili, jestli námi nově vytvořené stránky poskytnou kandidátům všechny důležité informace a vyvolají chuť u nás pracovat.


Momenty z Design sprintu ve videu. 


Když jsme měli vymyšlený a otestovaný prototyp, rozhodli jsme se, že si raději konečnou grafiku necháme zpracovat od grafického studia
To nám dodalo 5 různých návrhů a my na základě našich připomínek dospěli k finální podobě.

Vývoj jsme se rozhodli řešit interně. 
Ačkoliv si myslíte, že je to výhodou, musím vás zklamat. 
Naši programátoři jsou alokovaní na projektech a požadavky klienta mají vždy prioritu před těmi interními.

Za dobu vývoje (cca 5 měsíců) jsem navštívila různé konference a z těch si odnesla další prima tipy, které bych chtěla do webovek zakomponovat, proto jsem lehce upravovala zadání za běhu, což se dělat nemá, vím a omlouvám se! ;)

Použité technologie:
Frontend: React, GraphQL
Backend: NodeJS (SSR), Drupal 8 (headless)

Co nové webovky umí?


Důležité jsou pro mě kontakty a informace o zájmech uchazečů, které mi díky aplikačnímu formuláři padají do ATS. 
Máme 2 typy odpovědních formulářů: ten,který se objeví, když chcete zareagovat na volnou pozici, viz níže.



A ten, kterému říkáme “stay in touch” a najdete ho jako červenou tečku s obálkou, která se s vámi posouvá společně se scrollováním. 



Díky těmto informacím z formulářů si můžu kandidáty v ATS rozškatulkovat podle oblasti zájmu a do budoucna s nimi lépe pracovat. 
Těm, kteří se zajímají o vzdělávací akce, posílám informace o našich meetupech, zájemcům 
o spolupráci posílám otevřené pozice, a těm, co mají zájem o Trainee program, posílám informace o nových kolech naší CN University.

Další vychytávkou pro uchazeče je možnost zaslat si link dané pozice na svůj e-mail a opětovně tak zvážit svůj zájem. 
Toto má sloužit hlavně v případě, když nemáte čas pozici pořádně prostudovat a chcete si v klidu rozmyslet, jesti na ni zareagujete. 
E-maily na kandidáty si nikde neukládáme, neslouží to tedy pro zpětné trackování kandidátů. Tuto informaci i veřejně sdílíme, viz obrázek.


Všem, kdo se do nových kariérních stránek pustí, držím palce a přeji pevné nervy. Ten výsledek za to stojí! J

Představuji vám naše kariérní stránky:https://www.cnjobs.dk/


Lovely hunting!

Zdenka

Komentáře

  1. Na stránky jsem nikdy moc nedal. Podle mě jsou to jenom reference zaměstnanců, kteří se moc bojí toho, že přijdou o místo a tak se nechají fotit s tím, že jsou spokojení a atmosféra je sluníčková. Když chodím na pohovor, tak se dívám po kancelářích. Jak ti lidi působí? Jsou skutečně spokojení nebo jen tupě civí do počítače? A co vybavení? Když je ze Showroom nábytek Praha, leccos to evokuje. V dobrém slova smyslu. Prostě nejlepší je sledovat při pohovoru to pracoviště i tak nějak mezi řádky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat