Rozhovor pro #suHR s Míšou


Video jsem natáčela v 10 týdnu těhotenství. K výkonu jsem se musela hodně přemlouvat, protože mi bylo celý první trimestr dost zle.

Dlouho jsem sbírala odvahu si video pustit, a když už jsem se poslouchala, řekla jsem si, že vám z celého rozhovoru udělám rozcestník, takový obsah, abyste si mohli poslechnout jen to, co vás zajímá a nemuseli mě poslouchat celou.

Aspoň já bych to vždy u videí uvítala.

Hezký poslech všem.
https://www.youtube.com/watch?v=9ZKk3EBR0pg


Obsah:

Úvod - O mně + jak se v době koronavirové mám - 1:12

Praconí historie + jak jsem se dostala k recruitmentu - 4:00

Co mě na recruitmentu baví - 6:00

IT recruitment - jak se vzdělávám + role recruitera - 8:16

Jak se mají psát pracovní inzeráty - 12:00

Jaký jsem manažer - 14:00

Negativní zpětna vazba + moje zkušenosti s předáváním - 16:45

Jak se cítím v roli trenérky - 18:00

Proč jsem začala psát svůj blog - 20:00

Kde beru inspiraci pro psaní článků - 21:35

Jakou novinku v recruitmentu se mi nepodařilo začít v CN Group používat - 23:20

Osobní branding - 25:00

Kdy jsem začala být aktivní na sítích - 26:20

Jak si plánuji příspěvky - 28:00

Jak se mi pracuje doma + moje tipy - 29:20

Na jakých úkolech by měli recruiteři pracovat v období krize - 32:00

Proč pracujeme na tom, aby z recruiterů byli community manageři - 39:42

Jak se motivuji a kde beru inspiraci - 43:25

Závěr - Moje poselství pro ostatní - 45:40










Komentáře

  1. Padla tam hodně zajímavá témata a názory, to je jasná věc. Jen bych se možná víc zaměřil na takové to kontextuální pojetí celého toho oboru. Prostě když nabíráte lidi na správu montované haly s výrobnou, tak potřebujete úplně jiné kvality a typ lidí, než do kanceláří. :) Ale to jen takový podotek na okraj. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat