Recruiter roku 2018




Myslím, že je fér přiblížit, proč mě porota zvolila jako RECRUITERA ROKU 2018!

Asi měsíc před vyhlášením mi od Recruitment Academy přišly otázky, na které jsem musela do určitého data odpovědět. Zajímá vás jaké otázky to byly a co jsem o sobě prozradila? Tak pokračujte ve čtení.


1. Uveďte prosím příklad projektu, nebo činnosti, kterým jste významně přispěli ke zlepšení náborové strategie Vaší společnosti, nebo pro Vaše klienty v minulých 12 měsících? (Jaký dopad Váš projekt měl?)

  •     Vylepšila jsem průběh výběrového řízení, o kterém jsem i natočila video.





  •         Vymyslela jsem scénář pro náborové video, taková parodie na naše pozice.


  •        Kandidáty oslovuji tak, že každému zvlášť vytvářím prezentaci o naší společnosti. Ukážu jen začátek, nějaké know-how si nechám pro sebe ;)
  •      Zprávy píšu hodně osobně, podle toho co se o osloveném dozvím na LinkedInu, GitHubu...
  •        Dávám dárky po pohovoru, zvu kandidáty na grill party, meetupy, snídaně, jsem s nimi v kontaktu po celou dobu než k nám nastoupí.
  •       Vylepšila jsem statistiky, od ledna budeme mít nové kariérní stránky a plánujeme další náborová videa.


Dopad:
  •        Více nabraných lidí v porovnání s předchozím rokem o 13%.
  •       Velice dobré vztahy s kandidáty i když do společnosti nenastoupí.



2. Jakou přidanou hodnotu byste měl/a jako Recruiter poskytovat Vaší společnosti?
  •          Schopnost rychle získat kandidáty.
  •        Kandidáti mi opravdu odpovídají, viz statistika z LinkedIn.
  •      Jsem kreativní a vymýšlím neustále nové cesty, jak udělat z výběrového řízení zážitek.
  •      O obor se hodně zajímám (konference, meetupy)


3. Co osobně považujete za úspěch v náboru?

         Spokojené kandidáty (dobrou zpětnou vazbu).
         Uznání od kandidátů (jsou spokojení s komunikací, výběrovým řízením, rychlostí procesu).
         Uznání od kolegů z branže ("lajky" na příspěvky na sociálních sítích).

4. Jaké činnosti nad rámec Vaší pracovní pozice vykonáváte a jsou prospěšné pro vaši firmu, kandidáty, společenskou odpovědnost apod.?
Mám:

      Instagram o HR: https://www.instagram.com/muj_hr_svet/
            Twitter: https://twitter.com/ZdenkaKrejcik 
            A tento blog ;)


  
      Všem moc děkuji za gratulace a "lajky" na sociálních sítích. Mám obrovskou radost a slibuji, že o mně ještě uslyšíte. 

      Zdenka










Komentáře

  1. Myslím si, že kvalitní náborář (ano, používám tohle slovo, protože mi přijde logičtější), je pro firmu neocenitelný. Ale musí správně pochopit tu pracovní pozici. Na akvizice klientů pro firmu se nehodí jen tak někdo, stejně tak jako ten, co dobře shání leady, se nebude moc hodit do skladu, nebo třeba do middle managementu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kvalitního náboráře a HR manažera dneska už skoro nepotkáte. Taková je bohužel realita dnešních dní. I když jako mám pocit, že se to trochu zlepšuje. Na druhou stranu typy zaměstnání jako třeba dohoda o pracovní činnosti jsou dneska už hodně pasé. A vidím to i na klasických DPP, kdy to třeba vůbec nechtějí mladí lidé.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat