Podcast s recruiterkou roku

Když mi kluci Matěj Matolín Josef Kadlec nabídli účast v jejich podcastu, ani minutu jsem neváhala a nabídku přijala.
Potom jsem si to celou dobu vyčítala, že jsem na to kývla... Když jsem jela do STRV na nahrávání, tak jsem myslela, že cestou dokonce omdlím. :D
No a tady je výsledek :)
Prostě jít do toho a nebát se vystupovat ze své komfortní zóny, to si říkám každé ráno při ranní rozcvičce! Snad se podcast bude líbit.


V novém díle podcastu Nelidské zdroje jsme si poprvé pozvali hosta, kterým je Zdeňka Krejčíková (CN Group), vítězka ceny Recruiter roku 2018 na Recruitment Academy Awards.

  • V tomto podcastu se dozvíte:
  • Jak je recruitment podobný marketingu
  • Výhody a nevýhody vlastnich kariérních stránek vs. profilů na kariérních serverech
  • Co funguje na nabírání “ajťáků“ v různých zemích
  • Jak dosáhnout vysoké response rate na LinkedInu
  • Porovnání různých ATS řešení

Komentáře

  1. Super podcast. To téma HR a recruitingu mě hodně zajímá. Dělám HR ve firmě na vývoj apliace startup a tak samozřejmě pracuji se specifickou skupinou lidí. No, co si budeme povídat. Někdy je ta skupina lidí hodně specifická. Ale vždycky se s nimi dá nějak domluvit, když ale víte, jak s nimi mluvit. Proto sleduji tyto pocasty a také váš web. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat